2 Aralık 2011 Cuma

Dünyanın En Güzel


Dünyanın en güzel manzaralı, en keyifli mekanlarından biridir Leb-i Derya (Kumbaracı)...  Orada çektiğim bir program sırasında aldığımız görüntülerden birini paylaşıyorum. Tek kusuru Altınbaş rakısının olmaması ama bu duruma da kadı kızı muamelesi yapıyor konuyu büyütmüyorum :)

Saat XII

çok deniz gördüm
çok da Deniz sevdim
Gezmiş olduklarımın yanında
gezemediklerim de dahil...

güzel dudakları
güzel dudakların sahibi daha da güzel kadınlar tanıdım
jose feliciano şarkılarından fırlamışcasına akdenizli
istanbul gibi ihtişamlı
istanbul gibi dün
ve istanbul kadar anlaşılmaz yağmur kaçaklarını...
bugün öldüğümde yanımda götüreceğim hepsini
yanımda değilse bile
aklımda

leb-i gördüm yani
deryayı da binbir çeşidiyle...
ama
leb-i derya'da gördüğüm gün batımı
gördüm denizlerin biri hariç
-öptüğüm leblerin tümü dahil-
sol memenin altındaki cevahire
iyi ki gelmişiz ulan bu dünyaya
dedirtecek kadar
iyot
dedirtecek kadar
anason
dedirtecek kadar martı...

ah bir de altınbaş rakısı olsaydı !

S.Serdar Gürel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder